Fint

2009-08-26 | 21:22:21 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
I morgon får jag min första lön, det blir några tusen, nästa månad får jag min nästa lön och den sista, i morgon ska jag ta en fika med carro, det blir fint, då ska jag fika något himlagott för att fira att jag fått lön haha eller så. Jag har lagt bud på ett par plagg på tradera och räknade ut om jag vinner allt så blir det ungefär 700 kr inräknat med det jag vill köpa av en fin brud som har en butik i sin blogg, jag kan ju hoppas att jag vinner allt, för jag behöver verkligen nya kläder eller i alla fall så vill jag ha de där kläderna väldigt mycket, jag har bestämt att jag får shoppa för en tusen lapp och sen ska jag spara resten, blir fint med nya kläder i alla fall om jag har turen att vinna något, på tradera är det ju aldrig säkert :). Så vinner jag det blir jag bara glad, hehe. Sen så ska jag köpa världens finaste blommiga cardigan, åh. Jag vill  vara fin i klänningar i höst, i blommiga såna, fast en var rutig med också är det en fin kavaj och ett annat fint plagg. Jag längtar tills auktionerna går ut och hoppas jag har turen att vinna något. För man kan faktiskt bli kär i ting.

Sen så skulle jag vilja ta mig en liten stockholmstripp också, men får se hur det blir med det, eller bara resa någonstans. Jag är sugen på att åka bort härifrån ett litet tag nämligen, det är alltid skönt med ett litet miljöombyte som sagt och jag har hittat världens finaste jobb, konditorijobb i stockholm, men lär ju vara jättemånga som har sökt och vart skulle jag bo, men man kan ju drömma i alla fall. Jag skulle inte må dåligt utav att komma bort härifrån i alla fall.

Puss.

Erika

Najs med lön =)



Sv. Nästa gång jag beställer från modcloth så kan jag säga till. Går ju alltid att dela på fraktkostnad och ev tull.

Nope, det är inte sakerna i collaget som jag beställt. Ska hämta ut paketet på fredag =)

2009-08-26    21:38:23    http://morgondimma.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

yeeey lön. Alltid underbart :D

2009-08-27    15:42:35    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback