Arvikafestivalen,Fredag 3:e Juli

2009-08-17 | 13:08:23 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Jag har vart enormt seg med bilderna från Arvika men nu har jag tid och ork att lägga upp dem, så idag blir det fredagen där. Resten av bilderna hittar ni under glädjekategorin.



Nyduschad och fräsch, mumsigt värre.




festivalfrukost hehe.



Gumman och Gubben.



Sanna super lite och gubben.



Pandan tar lite tequila innan welle.







Jag visar nästan brösten tjohej.



Pandan i regnet och åskan.



Carro i regnet och åskan.



Jag visar hur rädd jag var.



Welle Erdball <3.



Gula gubben <3.



Mumsig festivalmat <3.



Flickorna innan depeche mode.



Depeche mode.

Denna kväll så blev jag depp och sur och missade bra band självklart, men det var ju mitt eget fel, hehe, hånglade med en söt men ganska lustig kille i mitt tält.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback