LÅNGFREDAG

2009-04-10 | 14:31:21 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Började dagen med att äta frukost hos min syster, promenerade hem och svettades, vinterjackan är för varm nu alltså. Nu har jag chokladrutor i ugnen och ska börja med morotsrutor, mums! Det börjar lukta nybakat här och sen ska jag bli fräsch med en härlig dusch. Sitter i mitt fina jordgubbsförkläde också. Detta är en fin dag och till middag blir det potatisgratäng och qournfile mums! Fast jag glömde he smöret i smeten, hej klanten, får se vad detta blir för spännande kaka,antingen misslyckat eller lyckat.

Fast kakorna blev rätt okej ändå, snart ska jag steka qournfileer och sen äta potatisgratäng tills jag storknar. Nu har jag sett  sweeney tood, jag är inte mycket för thrillers, men denna var bra ändå, men hoppas jagi nte drömmer mardrömmar nu bara hehe. Jag är trött i ögonen och i morgon blir det ett besök till min farmor och farfar och god sallad som vi ska köpa på castello mums. Jag skulle lägga upp bilder idag, men jag har ingen minneskortsläsare då den är kvar hos Robert, ni får se bilder i morgon, kära läsare! Sånt blir jag alltid irriterad på när jag glömmer saker hehe. Smart också att jag äter godis som är gelatin i, när jag får dåligt samvete och när jag mår dåligt utav det, wohooooo!


Fint väder var det :).


Min sköna klänning hade jag :).




Morotsrutor bakade jag

och fast utan smör för jag glömde smör, men bra blev det ändå.

PUSS!

marie

Jag har också lite av en bakdag idag :)

Men nu ska jag ut och röra på mig en sväng så man kan äta mer bakverk utan skulkänslor :p

2009-04-10    17:19:32    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback