En ganska lyckad kväll på det stora hela

2008-10-11 | 00:02:36 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Väntade och väntade,tillslut så kom hon intill stan. Vi fikade på UH,såg film, hade det gosigt, pratade om allt och inget. Du är en så fin vän och jag tycker om dig massor,massor Caroline. Jag önskar att du inte hade det så jobbigt. Men jag finns där för dig. 

I dag köpte jag snygga trosor på rea,jag gillar rea men jag hatar rea för då luras man alltid till att köpa något än fast man ska spara pengar. Så onödigt. Så elakt liksom. 

Just nu sitter jag och tänker på dig och saknar dig, jag längtar till höstlovet, får hoppas allt går enligt mina planer bara.  Det är så sjukt att man kan sakna en person som man inte träffat. Men allt var så fint som han sa igår. Det finaste är ju att han spelar bluesmusik. Tänk liksom att vara med någon som spelar gitarr. Det är det finaste jag vet. Men då blir jag avundsjuk att jag inte kan spela. Fast jag blir oftast avundsjuk. Men jag kan ju i alla fall baka. Bakade en jättegod kladdkaka idag. Dessutom kan jag fynda på second hand väldigt ofta nuförtiden. 

I morgon efter jag sovit ska jag nog gå på stan med pappa det ska bli fint. Så sällan vi gör något tillsammans. Fast jag vet inte om vi ska det, men jag hoppas det. Det är trevligt att umgås med pappa ibland för han är den finaste pappan, jag tyckte så synd om honom idag då hans öga gjorde ont. Fast då borde jag ju alltid tycka synd om mamma, hon har ju alltid ont. Men jag brukar säga till henne ibland att det kan inte vara lätt att alltid ha ont. Sen så är jag snäll och plockar ur diskmaskinen och sånt ibland så hon slipper böja sig ned.

Nu ska jag sluta svamla och imorgon kan jag lägga in bilder happy panda! Ni är finast allihopa. Alla är fina. Pusspuss.


Carro

Det var verkligen JÄTTETREVLIGT att vara med dig! Jag är ledsen att du fick vänta så länge :/ Men vi hade det ju kul sen när jag väl kom :) uppskattar att du ville umgås med mig..



Tycker om dig jättemycket! <3<3



puss

2008-10-11    21:54:29    http://ettstortallvar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback