TORSDAG

2008-06-19 | 11:05:07 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I DAG DRAR JAG HEM FRÅN HUVUDSTADEN JAG VILL INTE,INTE,INTE,INTE
Men å andra sidan det kan vara skönt att hinna vila upp sig ett tag innan arvika också
men jag vill ju umgås med söta bruden men tydligen skulle hennes vän från gävle komma :(:(:(:(:(:(:(:(:(:
Fast på arvika ska hon och jag dela tält lite tihi!:*


Aja, hoppas ni får en bra dag, inte jag för jag ska åka hem, men ska nog tröstshoppa lite på H&M hihih.
Puss på er!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback