Avslutning

2008-06-04 | 08:12:57 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Om bara några minuter ska jag åka till skolan för avslutning och sen är det äntligen det efterlängtade sommarlovet!
TJOHEJ!
Rektorn kommer säkert säga:Glad sommar


Sen kommer jag kanske se på nolavision som sög förra året,bara för att jag kommer inte ha något att göra idag.
Hehe,jag är snygg idag för första gången på länge.
Eller ok inte snygg, Jag har bara orkat sminka mig.

Puss på solen och er!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback