"Utan dina andetag"

2008-01-21 | 00:03:48 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Helt otroligt underbar helg, den går fan inte att beskriva i ord. Det kändes verkligen så rätt och helt plötsligt så låg vi där och skedade och allt var som vi ville. Närhet och fina ord är det bästa som finns. Att börja tycka om någon på så där kort tid är mystiskt. När han satte sig på bussen kändes allt helt plötsligt tomt, men jag åker ju dit snart i alla fall. Allt gick bra som jag trodde som tur var :).

I morgon är det tillbaka till det dåliga livet igen? Teater är roligt i alla fall minsann. Måste umgås med någon vän denna vecka inser jag, för annars kommer allt bli så jävla ensamt. Det var så skönt att prata ut med honom,eller öppna sig inför genki-gullipojken, sötaste pojken liksom. Skönt att vi kunde öppna oss inför varandra.

Jag ska nog hoppa i säng snart men det kommer suga att sova ensam i natt verkligen. När man vill sova med den man tycker allra bäst om. Nu sitter han på bussen påväg hem och jag sitter i rummet. Där vi spenderade en hel del tid. Det känns extra tomt just då. Ben och Jerrys är goda grejjer och speciellt med någon som man tycker om, då blir det ännu godare, heh! ;D

Men ja idag-imorgon så blir det tillbaka till ensamheten igen. Men jaja, bara några få lektioner. Jag klarar det,snart fredag igen. Hoppas inte lärarna ger oss femtusen läxor denna vecka i så fall. Kommer jag blir arg xD.
Lyssnar på Emilie Autumn nu. Massa bra musik <3

Bara för att vi lyssnade på denna låt på repeat och flera andra när vi sov i natt, så tänker jag lägga upp den här.
Den är helt underbar<3

Haha mitt citat idag då det allra bästa ;D "Hello kitty underkläder is the shit" ;D



Kent.-Utan dina andetag

"Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag ?"



Susanne

Självklart ska vi ses till veckan! :)
Då ska du få din försenade julklapp också. xP

(håller för övrigt med om att det suger att sova ensam igen när man har spenderat några nätter brevid en mysig kille, jag saknar Jonas röv mycket. >

2008-01-21    15:48:59    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback