Skolan.

2008-01-15 | 13:45:15 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Linda var inte här i dag tydligen,ska till tandläkaren kvart över tre. Sitter och väntar ut tiden, pluggar lite och så. Är hungrig men jag orkar inte gå härifrån för att äta. Massa läxor och skit denna vecka. På fredag ska jag träffa Susanne och då kommer Genki från Stockholm hit till Örnsköldsvik. Det kommer bli roligt!

När jag kommer hem sedan ska jag nog öva lite på religonsredovisningen,borde skriva klart fuckingnovellen också, bajs på den. Var äcklig lunch idag, så därför är jag hungrig höh.

Jag är sjukt trött idag,för jag sover så konstigt nuförtiden. Jag har inte så mycket att tillföra. Jag vill bara ha fredag <3. Gjorde något stort i fredags, var med på idrotten och ska börja vara med varenda gång nu. På fredag är det skridskor,det ska bli trevligt!

Nu ska jag bara vänta ut tiden, nej jag ska nog skriva lite mer i novellen,sen gå ner till "stora staden" Lolzz. Justja idag ska jag och Sanna beställa kläder från H&M :).

Susanne

Åh, måste komma ihåg att göra klart din julklapp dom jag fortfarande inte har fixat. x)

2008-01-15    21:02:27    http://susannee.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback