Sen sprack det igen

2008-02-26 | 20:35:28 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Den där härliga glåädjen som var i min kropp en stund, försvann snabbt. När jag satt och gjorde kulturhistoria provet :(, det gick dåligt och jag kände mig dålig. Skäms ju fan inför läraren,det är en sjukt bra lärare och intressant ämne, sen helt plötsligt går det dåligt, då blir jag arg på mig själv faktiskt.

I morgon ska jag göra förhör i engelska, och jag har knappt läst boken,jag är så jävla dålig,bara för att jag är sämst på engelska, men glosorna lär jag ju kunna iaf. Sen ska jag iaf träffa Susanne efter jag slutat <3. Smsat med finaste idag och om 3 dar ses vi igen, helt underbart! Love it, för du är underbar.

Nu ska jag gå och äta en macka och titta på tv eller något, tjohej så länge!


Susanne

Åh, finaste. Synd att det inte gick lika bra. Men du ska försöka att inte ställa så höga krav på dig själv. Man blir inte en sämre människa för att man är mindre bra i vissa saker. :*

2008-02-26    23:39:30    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback