Jag vill bara gråta.

2008-02-24 | 00:34:21 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag saknar dig alkfalkflaökfakfa såååååhär..... Men om 5 dar,fem dar, fem dar, så är det vi igen!
Jag är på jävligt dåligt humör just nu och vill bara gråta. Jag insåg att jag har lite vänner, men det är bättre med få riktiga vänner än flera falska vänner. Jag insåg att jag egentligen är jävligt ensam nyss, men det gör ingenting,för jag klarar mig,. om ingen vill umgås med mig det skiter jag i .

Fattar inte varför människorna i härnösand säger att de vill umgås med mig och saknar mig, de kommer ändå aldrig att hälsa på förutom Tidda då. Susanne och Cilla är de riktiga vännerna, eller jag tycker ju om Anna också. Men bättre med få riktiga vänner än flera falska som sagt. Jag saknar så jävulskt att kunna umgås med jonas, det var liksom åhhhhhh det var perfekt, för jonas var som min bror, fast jag är glad för hans skull att han trivs med sin Lasse, men jag saknartttt.

Jag känner mig nostalgisk nu och vet ingenting, i morgon är det söndag igen och ångestsöndag, men jaja, bara det blir fredag snabbt så blir jag glad...

Känner mig sådär tjock och äcklig igen och fattar ingenting, hur kan han vilja ha en tjock och äcklig människa, när det finns femtusen mycket snyggare än mig, men tydligen så, eller jag är ju glad för att han tycker om mig som den jag är.
För du är liksom perfekt baby, hela du är   perfekt, hela du är kärlek <3.
Allt på dig är perfekt och hela din insida är liksom ahhhh,underbar, du är underbar, du är lyckan. <3.


Jag skriver bara tragiska inlägg och klagar hela tiden,men det är ju min blogg,jajo min blogg,jag får ju skriva vad fan jag vill egentligen.
Egentligen borde jag lägga mig och sova,för finns ingenting att vara uppe för och jag ska sluta klaga på hur mycket jag saknar, jag ska sluta.
Jag vet inte jag har bara abstinens av att få säga fina ord till finast och kramas, sova tillsammans allt det där, men alldeles strax får jag ju, så varför klagar jag för?

Jag har inte ett skit att klaga över egentligen. Den där ensamheten inuti mig som jag har i skolan, har jag också valt själv, så jag ska sluta klaga från och med nu.
Jag vinner över ångesten,jag ska vinna över allt.

Jag ska OKEJ FRÅN OCH MED NU:
.- Aldrig mer ta bussen hem.
- PROMENERA MYCKET,MYCKET.
Jag vill inte vara tjock och äcklig.
jag vill vara nöjd över mig själv,men kommer aldrig bli det,ja,jag har en mycket bra inställning.

Men jag sa nyss på msn att jag var tjock och då svarade människan:

nej du är inte tjock men du har lite extra runt midjan, och han har ju för fan rätt, jag ser ju ut som jag gör.
men fortfarnade kommer jag i stl 36.
jag önskar jag kunde tycka om min kropp.
Det är min önskan.

Men ja skitsamma,slut på klagandet. I morgon eller ja idag, blir det en långpromenad.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback