En bra dag

2008-02-27 | 21:05:48 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I skolan var det rätt slappt och bra idag! Det var trevligt med besök och en föreläsning,kvinnan var trevlig och intressant att lyssna på! Roligt att få veta mer om islam och muslimer, sånt man inte vet så mycket om.

Träffade Susanne och det var mycket trevligt! Smsat med finaste <3. Men saknar honom cpmycket,men bara 2 dar kvar nu!!!! :DDD

Fick det som kvinnor har en gång i månaden, så jag blev lycklig haha seriöst, jag blev fan det, bara för att den kom 5 dagar senare, än vad den skulle göra, började tro att något var fel med mig typ hahaha, eller typ " hej,jag är gravid" Men hej,jag kan inte vara gravid. För det skulle vara väldigt,väldigt konstigt faktiskt!
Det sämsta med lingonveckan,haha det ordet är så fult :D.
Är att man känner sig äckligast, än äckligast!
Men det varar ju inte i en vecka som tur är  ;D.

Jag vill köpa böcker men jag är fattig lapp, ska iaf köpa underbar och älskad av alla som jag tappat bort :(((, tror nästan den ramlade under någonstans i bussen hem från sthlm,för den har vart försvunnen sen dess, liksom boken för bara 60 kr :), hade ju bara pocketboken innan.
Sen vill jag läsa August strindbergs bok röda rummet!!
Man måste ju fan ändå vara lite kulturell och ha läst den!

Min pojk är den snyggaste som finns i hela världen, snart ska jag hoppa in i duschen tjolahopp och i morgon ska jag eh få reda på halvtidsomdöme i idrott och jag vill inte :(. Visst jag har ju börjat vara med nu men iaf, jag är lite smårädd.
Nu ska jag hoppa in i duschen,tjosvejs!
Puss på gullet!

Susanne

Det var trevligt att träffa dig igen. ^^
Och tack för fikat. :*

2008-02-27    22:25:24    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback