WHITE WINE

2008-08-09 | 18:55:32 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Creedos.
Mums mums eller inte
Men det är billigt.
Softar och dricker äckelvin, men det är mysigt!
Väntar på att Susanne ska komma,
puss på henne.
Puss på livet!

Livet leker eller något!:D

Jonas

Gud, jag måste ta mig i kragen och börja dricka vin! Ska nog börja med det till maten på fredagar och lördagar!

2008-08-09    23:00:57    http://www.hanky.se/JonasB


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback