Tankar

2008-08-15 | 13:01:31 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Hela tiden.
Jag vill ha böcker att försvinna ned i!
Borde köpa böcker, men jag har inte råd osv.
Eftersom jag borde spara mina pengar.
Kollade igår vad det kostade att åka till busskompis, det kostade skjortan, blir nog billigare ifall man tar norrlandskusten+ en annan buss.
Jag vill dit.
Saknar honom massor!

I natt drömde jag konstiga drömmar igen som vanligt?
Drömde att jag träffade Anne, att jag var på någon festival, att jag gosade med busskompis.
Sen minns jag inte så mycket mer.

Vad händer idag?
Ska ta mig en promenad till Willys senare
Duscha, det är alltid lika skönt! Jag älskar att duscha, men vore ännu skönare ifall jag hade ett badkar :)
Kanske se på "Säg att du älskar mig" tror det, den verkar superduper!

Mår ångestartat idag också.
Jag vill bara må bra!
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback