Söndag

2008-08-10 | 15:14:53 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Glad för att jag har fått mens.
Inget man brukar vara glad över annars.
Men jag var paranoid och sådär ett tag.
Nu har jag sån där mysig mensvärk, som jag inte tycker om.
Ont i benen och i magen.
Ska härda så länge det går utan alvedon.

Massa trött är jag idag också för somnade typ halv 5 inatt.
Drömde massa konstiga drömmar, Bla att jag var i en skabbig skola.

Jag vill mest bara ligga och kramas under täcket idag och se på någon bra film.
Ha en bra dag alla. Puss!

Jonas

Det låter inte som en trevlig dröm hurredu!

Usch, jag vill verkligen inte börja i skolan om 8 dagar! ;( Idag ska jag på stan och köpa block och sånt till skolstarten mera URK!

;

2008-08-11    13:06:28    http://www.hanky.se/JonasB


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback