Socker

2008-08-06 | 16:59:20 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Kent är knark.
Just nu vill jag ligga under en filt och kramas, se en bra film och dricka varm choklad.
Komsi,komsi.

Det är kallt inne idag och jag vill äta laxsallad nu, men jag orkar inte göra. Dessutom sover mamma bara.
Jag har sjukt tråkigt, jag vill hitta på något!
Kanske ska ta en långpromenad idag eller så?
Jag får se ifall jag inte latar mig istället.

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback