PS. I love you

2008-08-31 | 21:06:32 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Såg nyss den filmen, sjukt bra film,jag var helt fast, den ser jag gärna flera gånger, tänker läsa boken snart någon gång också. Jag rekommenderar filmen verkligen! 

Nu är det tomt, när min syster flyttat, men det är ju inte så långt bort, men tomt är det iaf.

Jag har ångest, i morgon är det iaf sovmorgon.

"Andas, leva,gråta, känna ångest? VEM ÄR JAG? VEM ÄR DU? Ska vi kramas du och jag?"




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback