Natt

2008-08-16 | 01:32:51 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Hatar tanken på att skolan börjar snart.
Det är bara ångest,ångestångest.
Jag trivs verkligen inte.... Hur har jag stått ut egentligen?

I dag såg vi bert :D
Bertstjärt!
Bert är bäst.
Snart ska jag sova och drömma massa konstiga drömmar.
Jag vill drömma roliga knasiga drömmar istället! För bajsdrömmar.

Min blogg suger.
Men jag skriver bara av mig så.
Den är egentligen bara till för mig själv.
Borde ta bort den och skriva dagbok istället!
Men mycket jobbigare att skriva dagbok heh!
Puss tack och hej leverpastej!


Fia

Är du sugen på en ny design? Isånnafall, var med i min designutlottning som jag precis startat:).

Hoppas du haft en bra dag:).

2008-08-16    01:43:40    http://ffiaw.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback