MÅNDAG

2008-08-04 | 15:16:21 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Snart är sommarlovet slut
jag har ångest för allt som heter skola.
I dag mår jag helt crap. Seg i huvudet,paranoid och min mage gör halvont.
Jag saknar folk.
Jag vill inte vara ensam osv...

Bilder från urkult kommer upp på bdb snart.
Detta år var det 4:e och helt klart det bästa, helt fantastiskt underbart.
Saknar det redan.
Jag fryser också det suger.
Jag vill ha kärlek men jag vågar inte bli dumpad igen, så det suger ju.

PUSS!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback