Kyla

2008-08-17 | 01:32:17 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Kyla är nog det värsta som finns, var på hamnparksmys och hade för lite kläder på mig, man skulle haft långkallingar+mjukisar!
Cyklade hem och frös som satan, tog en härlig varm dusch och dricker the` nu mumsmums!
Mår halvdåligt, för jag har haft en dålig dag utseendesmässigt, så jag känner mig bara jätteful och tjock :((((( ., blöhhhööö..
Träffat Susanne och Vincent idag, trevligt, trevligt!
Han följde mig till min cykel, det var snällt, snälla fransvincent!

Synd att Robert+ de andra drog på krogen så jag inte fick låna långkallingar av honom, men klarade mig iaf :D.
Önskar jag hade pengar just nu då det är massa kläder jag vill ha, 2 klänningar, en fin munktröja, trosor, skor osv.
Hatar att när man inte har pengar ser man massor av saker man vill ha och när man har pengar ser man inget som man vill ha :(.
Fast skulle ha råd att köpa något nu ,men jag måste sparaaaa!

Ha en bra natt allihopa. Jag ska väl krypa ned i sängen snart ifall jag inte fastnar vid datorn.
PUSS!


lottie

Uh, tjockisdagar är bara så jobbiga och ha. Men tillåtna!

2008-08-17    15:11:18    http://dreadlocklife.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback