Jag vill vara kär

2008-08-18 | 17:53:20 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Jag är intresserad men jag vågar inte.
Han vågar inte.

Jag vill vara kär.
Någon som kan hålla mig i handen alltid.
Nån som jag får gråta hos, känna mig liten. Det behöver man ibland.
Någon jag kan promenera med. Fota med, gå på festival med, konserter,picknick i parken.
Bara någon som jag känner att jag lever med! Som jag dessutom får närhet av. <3

I dag har jag spenderat dagen  framför datorn.
Inte det bästa sättet kanske. Men jag har dödat tid.
Ska nog gå runt höglandsjön när håret har torkat.
Höglandsjön+musik är fin.
Fast finare med någon. Så klart.

Såg schemat i mahlins blogg det såg inte så förjävligt ut.
Men det förjävliga är att jag inte trivs.
Att jag inte har någon aning om vad jag ska göra för projektarbete.
Har inte ens läst igenom papprena som vi fick.
Allt ger mig bara ångest, stor jävla ångest.

Jag vill bara vara stark.
Vissa säger att jag är stark.
Men jag känner mig så otroligt svag ibland.
Så svag och liten.
Men jag är tydligen stark.
Ja för att jag har gått igenom massor, därför eller vad?
Jag förstår inte ibland.

Adios Amigos!

Tobias

svar: jao blir lätt för mkt ;)

2008-08-18    21:10:25    http://grymtroligperson.blogg.se/
N i k l a s

Jag förstår känslan!

2008-08-19    12:36:47    http://niklasbe.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback