Grå dagar

2008-08-21 | 15:03:54 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Då kan det lika bara regna istället för att se grått ut.
Vissa dagar vill man bara lägga sig ned och dö.

Lyssnar på Weeping Willows och de är sjukt bra, på lastfm.

Idag har jag tänkt att
-Dricka massa the` och hitta något vettigt att se på.
-  Se sex and the city i kväll såklart :D.
- Ta en långpromenad i kväll med hunden. <3<3<3
- Dammsuga och skura, ska börja göra det nu så jag får det bortgjort :).


I morgon ska jag se på film med Susanne på kvällen iaf, det ska bli trevligt :)
Sen blir det birsta+ikea på lördag, då ska jag fynda något på Monki :*

Pussi



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback