Ensamhet suger

2008-08-12 | 14:17:29 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Ensamhet suger så jävla hårt in i helvete.
Skulle träffa susp idag, men då hon inte hade sovit något i natt så...
Ska vi väl ses i morgon istället ifall hon kan då?
Idag är jag bara deppig och småsur...
I kväll ska jag ta min långpromenad istället, kanske går runt båda sjöarna?
Jag får se ^_^.

I dag ska jag bara vara på dåligt humör vilket jag är.
Läsa ut en bok. Mig äger ingen <3.
Dö ännu mer inuti.
Jag vill ha kärlek och kramar...
.Vill inte vara så jävla ensammen hela tiden. Önskar jag hade fler vänner. Önskar att Cilla var frisk.

Ångest,kyssar,prat,musik,festivaler,vakna nätter med tårar och ångest.
En evig längtan efter kärlek.
Fin kärlek där jag får vara som jag är. Gå i knallrött hår ifall jag vill.

Eller en alldeles förstor klänning. Bara för att det är skönt och för att jag vill.
Jag vill bara ha någon att hålla i handen och prata om allt med.
Någon som tröstar mig när jag är ledsen. Någon som jag kan göra allt med.
Gå på stan med, långa månskenspromenader, färga håret med, se på film med, gå ut med hunden med.
En sån vän som kallas för pojkvän eller flickvän.
En vacker dag när jag vågar igen, kanske jag får mig en.
Vem vet.
 Ingen vet vad som händer.

PUSS



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback