drömmar och ångest eller?

2008-08-14 | 14:43:33 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Inatt vaknade jag flera gånger och hela tin ville jag fortsätta drömma. Jag drömde första att jag åkte nån buss som jag steg av . Jag och cilla följde två snygga killar hem. Vi tog en var :P. Sen så var den där killen plötsligt hemma hos mig. Men då var det en annan kille som var snygg. Sedan var vi hos Robert och Malin var gravid. Den där snygga killen gick ut på äventyr och var halvknasig. Sedan var jag plötsligt på en festival där allt var mystiskt och konstigt och killar som var konstiga emot mig. Men snygga killen var också där.
Jag älskar drömmar, men det är tråkigt för att personerna i drömmarna finns inte på riktigt. De där två killarna hade jag aldrig sett förut förutom i min dröm.

I dag är det ångest,ångest,ångest,ångest,ångest.
Ibland hatar jag mitt liv osv eheee!
Skulle träffa luffi men han kan inte träffas idag, jag har bara otur denna vecka må jag säga. :(
Så vi ska väl ses i helgen istället eller något...

I dag kanske min långpromenad blir av ,jag får se. Har inte tagit någon långpromenad i veckan.
Skäms :/
Jag skulle vilja ha något nytt ställe att gå på!
Vill åka härifrån också . Helst långt härifrån. Pallar inte att vara här.
Vill träffa folk osv. Nytt fint folk.
Skulle vilja åka till Uppsala eller sthlm och träffa de finaste flickorna jag träffade på urkult åh <3.

I dag är ingen bra dag helt enkelt.
Saknar honom alldeles för mycket också.
Vill kramas, pratas, söta sig...
Fast går ju inte när man är ensam... :/

Det kommer bara leda till nåt ont- Säkert:
Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger:
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Aahh, aahh

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå
Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå

Aahh, aahh
Aahh, aahh
Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont




gammal bild osv, men sådär känner jag.
Typ melankoli, typ halvnere. Minns hur jag kände på den tiden.
Men äsch nu är det bara att rycka upp sig.
Men vore ju enklare ifall man slapp vara så jävla ensam hela tiden... Usch för det

PUSS!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback