Cykeln

2008-08-26 | 14:44:12 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag stod ett bra tag  för att få upp cykeln som jag trodde var min, fick inte upp cykeln, så gick till den andra exakt likadana cykeln som jag fick upp, Se så fel det kan gå ibland, när det finns likadana cyklar.

"Kanelte,blåbärste,earlgrey. Orden kommer inte. Kan inte skriva längre. Tomhet"


Denna korta dikt, hittade jag i ett block som jag läste igenom igår, när jag inte kunde somna och var deppig, men blev ännu deppigare eftersom det var massa kärleksdikter där som jag skrivit en gång när jag var lyckligt kär...



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback