Ballad om vintern

2008-08-21 | 18:51:41 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Sjukt bra låt med Veronica Maggio <3.
Jag vill ha hennes skivor jag vill ha allt, hon är snygg också mums.

låttexten till den bra låten: <3 :*
Jag minns allt som vackert och färggrant
Jag minns hur vi brukade le
Men löven föll ner, elementen slogs på
Himlen blev färglös, oföränderligt grå

Jag har aldrig haft någon kul vinter
Sen jag var tolv, tretton år
Men man kan ju förstå, hur det blir så
När vår himmel är färglös, oföränderligt grå

Visst finns det stunder som skiner
Ibland kan det kännas okej
Men det blir i bästa fall, som på super8band
Där himlen är färglös, oföränderligt grå

Oföränderligt grå



Ett tag lyssnade jag ofta på My Best Friend med Hello Saferide och sjöng ofta på detta :

"Damn! I wish I was a lesbian
Damn! I wish I was a lesbian
Damn! I wish I was, and that you were, too
So I could fall in love with you

Då blev mamma småsur på mig.... För att hon är lite homofobisk. Men om jag skulle skaffa tjej tror jag allt skulle ändra sig :D.

Var duktig och dammsög flera rum idag+ skurade, följt med mammi och handlat också.
Tänkte gå ut på långpromenad men nu är det ju skitväder, men det har ju slutat regna iaf.
Men tror jag ska gå den rundan jag gick igår, sen när jag ska gå ut på promenad :)

Åt en tarragona idag och tänkte på när man var mindre och tyckte de var så goda, och den var faktiskt god än idag :D, choklad är det godaste som finns! Mumsis :* Det är nog min favorit.

:*




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback