_

2008-08-30 | 01:06:33 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Veronica maggio räddaren i natten
i ångesten som jag inte har nu.
Inget känns tryggt.
Jag vill kramas.
Jag vill må bra.
Men mest av allt vill jag bara härifrån...

Snart ska jag hopp i säng, för i morgon ska jag bära massa saker upp för tre trappor.
Min syster flyttar.
Det känns skönt faktiskt.
Hon kommer bara bo 2 km härifrån ändå.

Då blir det ensamt.
Ensamt är skönt.
Ibland.

Puss!

xFlarex

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

(från en som VERKLIGEN borde sova nu... :S)

2008-08-30    01:55:31   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback