Varför ska du just bli drabbad?

2008-04-01 | 22:36:20 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Farfar, massa strokes och glömska och du blir bara sämre.
Jag tror att det inte är långt kvar och jag kommer gå på din begravning än fast jag är livrädd för begravningar.
Men det är hemskt att du aldrig blir bättre. Glömskan, ingenting du kan göra längre och två strokes på 2 dagar, lite småläskigt.
Hoppas allt blir bra, man kan hoppas iaf.

Såg på tv nyss 9A och det var faktiskt bra och det var en massa snygg tjej med där och sen så läste jag de sista i boken och glad över att jag kan om fastan och ramadan,omskärelse sen förut.

Lyssnar på marit bergman och msnbögar nu skulle ju egentligen sova men såklart var det ju någon rolig inne på msn :D och då är det svårt att bara gå sådär.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback