TÄVLING!

2008-04-23 | 12:59:05 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Man skulle lägga in detta i sin egen blogg och sen kan man vinna en snygg t-shirt :)

Gud, blir så trött på den där Hanna Fridén! Man ser henne överallt hela tiden, och i onsdagens Metro så var det en ny artikel om att hon bytt över till Metrobloggen. För att säkra sina siffror så har hon nu utlyst en skitfjantig tävling där man kan vinna en ful jävla t-shirt som hon skrivit bajs på en massa gånger. Jag fattar inte grejen! Ett dagisbarn kan rita bättre än så, och har bättre humor! Och vad är grejen med allt bajssnack egentligen? Tror hon att hon är häftig och provocerande eller något? Nä, fyfan, fattar verkligen inte hypen kring Fridén.

(http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2343979)

Jag slutade tidigt idag så jag är redan hemma, var massa skönt att promenera hem i solen, råskönt! :) Nu sitter jag bara här och softar ska nog gå ut i solen och läsa en god bok, tillsammans är man mindre ensam såklart!
Snart är det helg igen och det är lika skönt som vanligt ^_^

Puss på er!

Josefin

aah, du skulle ju skriva utan citationstecken!

2008-04-23    17:12:52   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback