PUSSPUSSPUSSPUSS,vilken bra dag!

2008-04-16 | 19:33:21 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Solen värmde och var välkommen, slutade tidigt, var glad och mådde bra och jag mår ju bra än också. :D. Satt i hamnen och läste "tillsammans är man mindre ensam" Massa bra bok! Lyssnade på bra musik i min mp3 och väntade på att Susanne skulle komma intill stan. När hon kom intill stan softade vi och var på lundan som vanligt :).
Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på Lykke li och i kväll börjar sex and the city kl 22.00 på 3:an ihi :*.

Har inte så mycket att tillföra förutom att min dag varit massa bra.
image29


Massa bra bok, den måste ni läsa! Helt klart läsvärd, och sen måste ni se filmen också :). Satt i hamnen och läste idag för att fördriva tiden.

image30

Tog en fika med snyggsusanne på lundbergs idag :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback