MSN KONVERSATION

2008-04-16 | 21:36:27 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
jag vet nu råkade det bli ett till inlägg men det är kloka ord minsann.

Jonas säger:
sluta säg att du är tjock
Jonas säger:
tänk på dom som är det, vad tror du inte dom känner sig då?
Majs säger:
santt

Jonas säger:
så sluta säg att du är tjock
Jonas säger:
jag har faktiskt tänkt så



Jonas säger:
nej, verklige inte
Jonas säger:
och om du kollar dig omkring på folk.. så är dom i genomsnitt som dig!


Det är ju faktiskt sant, för det är ju fler som är som mig än som är massa smala, egentligen, eller jag vet inte.
Min morfar är smart!<3

Emil säger:
en plötslig längtan
Emil säger:
där allt trasigt blir helt


Ja,jag vill träffa min internetvän emil för han är massa snäll!

Jonas

smack

2008-04-17    08:57:06    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback