Ångest,ångest,ångestsöndag

2008-04-13 | 16:34:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Gårdagen var bra, nu är det ångest,ångest,ångest söndag. Jag hatar söndagar och jag hatar att jag tänker på dig, hur mycket som helst och jag vill inte sakna någon som har sårat mig och jag vill inte sakna närheten, den kan jag lika gärna få från någon annan och jag hatar att det snöar ute och jag bara längtar,längtar till arvikafestivalen, vill ha den nu,jag tycker det är jobbigt att falla hela tiden. Jag kan aldrig må riktigt bra.
Jag hatar att jag inte orkar plugga,pluggar alltid bara en dag innan. Jag hatar hur jobbiga söndagar är och jag måste göra klart min  anorexi skoluppgift som är massa dålig, eller jag vet inte,jag tycker den är helt okej och jag hatar att en nära vän ligger på psyket, jag vill kunna göra henne hel, och jag nämner inga namn.

Jag vill bara gråta i någons famn, som vanligt, eller bara ligga och kramas och lyssna på någons hjärtslag. Jag vill höra hjärtslagen slå. Varför kan det inte bara finnas någon som vill ha mig för den jag är, och som inte dumpar mig?
Det finns nog någon där ute kanske, man vet ju aldrig.

Jag önskar jag kunde vara bra på att plugga och att inte spendera pengar, de tar ju slut på en gång nästan. Så jävla dåligt.
Jag vill bara ha  arvika och känna lite lycka och jag hatar alla par på stan och överallt, som är lyckliga, för jag vill också vara lycklig med någon. Men det är skönt att vara fri också.
Men det är jobbigt ibland att se alla lyckliga par, som håller varandra i handen och pussas med varandra.
Och jag hatar mest att jag saknar dig, jag vill verkligen inte sakna någon som sårat mig så.

Hej,detta blev ett lika patetiskt inlägg som de andra.
Men de skiter jag i .
För de är faktiskt söndag.
Söndag är onödig och jag orkar inte göra någonting.
I kväll är det Erik och mackan 20.00 på tv6 det måste ni se,sjukt men dock så roligt!

Puss. 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback