Kreativitet

2007-11-14 | 19:09:28 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Kreativt skrivande,kursen man valde lite roligare och kreativa kursen sådär. Det man får göra är svenska övningar, vad är det för kreativt med det? Kanske producera en novell innan jullovet, det låter inte särskilt kreativt va? Nej,verkligen inte. Nu har läraren gått och blivit sjukskriven också. De säger "Det finns ingen vikarie heller" Jaha, så vi ska ha sovmorgon nu och ingen lektion eller vad menas det? Det måste ju finnas en vikarie för fan. I dag tog jag sovmorgon i alla fall och det var väldans skönt med en sovmorgon! ^_^

Men jag menar det måste ju finnas vikarier men nog med det, jag är less på livet och vill ta en paus men hur gör man det? På söndag åker jag till Stockholm på kent konsert, lycka i några timmar i alla fall.

Saknar massa människor,irriterar mig att jag inte kan träffa de på länge heller, kan träffa de när jag har fått mitt studiebidrag och köpt alla julklappar men inte innan liksom.... :/ Kanske inte ens kan träffa de då, men de borde ha pengar så de kan träffa mig om de  vill träffa mig liksom? Jag blir så irriterad...

Ge mig bara helg så blir jag glad.

isabella

Du skriver väldans bra! Men det är dock lite synd att du inte skriver så mycket längre..

2007-11-26    09:44:33   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback