söndag

2015-01-11 | 20:54:03 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
i helgen har jag bara varit hemma, i fredags åt jag god thaimat till middag i gullänget med föräldrarna, var och handlade, promenixade voff, sen såg vi mest på tv jag och niklas innan vi somnade ganska sent. I går var jag bara hemma hela dagen, städade toan, diskade, niklas lagade god middag hamburgare, vi åt marängsviss såg på grabben i graven bredvid och en resa till antibes eller vad den hette. Var uppe länge igår med, så som man får vara på helgen. Sov länge.  Idag har jag slappat, mått halvdåligt, kändes som jag hade feber, men det blev bättre sen, har blivit hostig med, hoppas det försvinner fort, tvättat en massa och ätit god middag. Nu är helgen redan slut och två dagar går alldeles för fort. Mot för när jag var långledig, 12 dagar går inte lika fort, men det tyckte man också gick fort. Nu hoppas jag att det går bra på jobbet i morgon men det tror jag. Nu ska jag snart hopp i säng och hoppas på att jag somnar gott nyduschad i min renbäddade säng och bre ut mig extra mycket då jag ska sova själv inatt.

Fotograf Elna Andersson

sv: Tack :-)

2015-01-12    20:17:57    http://elnaphotography.se/blog
ISA

låter som du haft en härlig och slapp helg :) kram!

Svar: det hade jag :) kram
Lisa

2015-01-13    08:23:13    http://isabyl.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback