PARIS del 1

2014-07-28 | 16:14:59 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Lagt upp bilder på facebook också men tänkte att eftersom många som läser min blogg, inte har mig på facebook så lägger jag upp bilder här också.
 
Påväg till hotellet eller från hotellet.
 
 
Jag i den fina badmössan på hotellet :P.
 
Fina blommor var det överallt på balkonger :).
 
En frukost
 
 
Gladis :D
 
 
Fortsättning följer på bildbombandet från Paris :)
 
 

Elias

paris verkar så fint!

Svar: paris var jättefint! Var jättekul att komma iväg på min första utlandsresa och att komma iväg till paris dit jag har velat åka sen jag var sjutton kanske.
Lisa

2014-09-23    19:10:07    http://eliasholmstrom.blogg.se
Sofia

Fint!!!

Svar: tackar
Lisa

2014-10-26    17:36:15    http://sofiaochentext.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback