Mer mat och fikabilder.

2013-10-20 | 21:11:44 | Direktlänk | Fika | 4 Kommentarer
Förrätten på tre rätters middagen hos robin och nina, då vi såg sista avsnittet av "De dejtbara."
 
 
Varmrätten, rotfrukter i ugn, majs, fetaoströra och lax. smarrigt värre! efterrätten hade jag ingen bild kvar på, men det var choklad-vitchokladmousse, smarrigt!
 
 
Brunch på Ikea förra helgen!
 
 
Fika på Birsta City innan vi skulle börja shoppa där. Mumsigaste morotskakan jag ätit på länge och en massa kaffe.
 
 
Sen blev det middag i Sundsvall inne i city på första bästa resturangen vi hittade, jättegod pizza och ett glas vitt.
 
 
Chokladkokos kaka på UH och en chailatte i tisdags med marie,nina och ray, mys! Vi firade marie i efterskott.
 
 
Thaimat från min restaurang, den här gången blev det friterad fisk med nån sås, fredagsmys i fredags innan jag var på bio med sannis.
 
Sen drack vi upp resten av vinet och åt lite gott. myspys.
 
Lördagsfika med sofia, men ångrade mig att jag inte tog kaffe istället, när jag såg erbjudandet efter jag hade betalt. 
 
 
Sen åt jag smarrig middag hemma hos henne. gott!

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

MAAAASSA god mat ju :D!!

Svar: ja :)
Lisa

2013-10-20    22:45:07    http://www.xn--annard-0xa.se
Nina

Många läckerheter där! :) Jag börjar sakna din laxsås nu! Haha. Och torsdagsmyset med förstås. Trevligt att ses sådär och ha en myskväll.

2013-10-21    00:55:39   
marie

Åh gott!!
Är Nina och Robin så duktigt på att laga mat? ser supersmarrigt ut!

Svar: Ja :)
Njae, det är robin som är så duktig på att laga mat :). Han är bästast!
Lisa

2013-10-22    09:42:30    http://lillbrun.blogg.se
Kajsa

Men herre vad mycket gott! Snacka om att jag blev sugen efter att ha sett de här bilderna!

Svar: ja :) åh, det förstår jag.
Lisa

2013-10-23    13:47:20    http://kobranhuggertill.blogspot.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback