Lördag

2013-10-05 | 13:55:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
I torsdags på min födelsedag firade min syster Sanna mig och mina 2 kompisar nina och robin, vi var knasiga som vanligt och jag bjöd på smarrig tacogratäng också åt vi muffins och drack kaffe+ annat gott. Sen såg vi på dom dejtbara :).
 
 
 
Färgade håret för en stund sen så nu är man en röding igen. Nu har jag sett på bonde söker fru och ska ta mig ut på stan och shoppa lite.

Fanny

Grattis i efterskott! :*

Svar: tack =)
Lisa

2013-10-06    21:58:58    http://blanchettleaf.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback