Sista april!

2013-05-02 | 19:42:42 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Jag är lite full haha!
 
 
Bra fest :D

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Vilka härliga bilder :D verkar som att ni hade kul!!

sv: Jaaa precis, jag blandar ju typ alltid men även när jag inte blandar så blir jag bakis men då dricker jag ganska mycket. Ska försöka att bara dricka cider nu faktiskt.

Svar: Jo, jag hade superkul! :)
sv: Åh, vad jobbigt. Ja, du får hålla dig till cider nu :). Jag har sån tur så jag blir typ nästan aldrig bakis än fast jag druckit massor. Blir bara en massa seg.
Lisa

2013-05-06    06:58:17    http://www.xn--annard-0xa.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

sv: Tack fina <33

2013-05-07    18:25:11    http://www.xn--annard-0xa.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback