Saker jag längtar till

2013-05-07 | 19:31:55 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
- När jag får besök igen av en fin kompis och vi har redan planerat vad vi ska hitta på,  nån gång i slutet på maj dyker han upp igen, ih! 
 
- Till 7/7 klockan sju då Petra Marklund spelar här i Örnsköldsvik, blir mys!
 
- 6/6 då det är picknickfestivalen på nationaldagen,hoppas någon vill gå med mig bara :).
 
- 19 augusti då jag och Sanna är i sthlm för att se Kent, Lars Winnerbäck och Robyn på samma kväll! Sen planerar vi att åka dit på fredagen eller något.
 
- Till Urkult om jag åker dit i år igen.
 
- Till helgen, bara för att det är skönt med helg och till i morgonkväll för då får man en minihelg sen då man är ledig på torsdag.
 
- Till jag får min första glossybox ;), Fixade det idag, kul att få bra skönhetsprodukter och en överraskning varje månad :).

marie

Urkult! Vi måste höra med Hanny om hon vill åka :)

Svar: Jaaaa, det måste vi!!!
Lisa

2013-05-08    07:37:52    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback