Söndag

2013-03-03 | 18:11:12 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jag undrar vart helgen tog vägen. Den bara tog slut alldeles för snabbt. Men då får man hoppas att veckan går fort igen så det snabbt blir helg igen. Helg är alltid himla skönt. Jag har packat massor och grejat. Önskat att jag kunde flytta in tidigare än vad jag ska göra, men det går nog inte så bra tyvärr. Nu är det bara smågrejer kvar och rensa garderoben. Idag har jag mest tagit det lugnt, handlat mat, ätit laxsås och tagliatelle till middag, läst bloggar, tänker nog svara på ett litet brev kanske efter jag kommit in med hunden, ska gå ut om en stund. Har tänkt en massa i helgen och bara sett framemot massor när jag ska få flytta in, får se vad man ska köpa för gardiner och lampor sen.     Insett att det nog aldrig kommer bli något, insett att jag saknar dig mindre och mindre. Tänker inte skriva så mycket om det här. Men när man aldrig får sms så är det nog ganska kört, eller jag tänker inte skicka heller, när man inte ens träffas. Än fast jag skulle vilja, men äsch. Det är nog inte menat att det ska vara så. Tänker att livet kanske blir roligare när jag har flyttat. Borde få iväg en jobbansökan...Får se om jag tar tag i det ikväll eller i morgon. 
 
Inte så spännande helg, men jag har haft en himla mysig helg hemma i alla fall. Nu ska jag slappa vidare några minuter innan jag ska ta en liten sväng med hunden innan jag hoppar in i duschen. Idag läste jag ett gammalt brev av en brevvän jag hade förut och började sakna henne lite. Hon var en himla fin tjej. Gud, vad jag skriver tråkigt och osammanhängande, men så blir det ibland.
 
Kram på er. 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback