Några bilder från min webcam bara hehe.

2013-03-21 | 19:42:11 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Jag och sanna med kycklingkorv i munnen, köpte kycklingkorv men sen åt jag aldrig något av den så den slängdes bara, dumt dumt! Nästa gång ska jag äta upp den i alla fall, här var vi i lördags glada med korv i munnen hehe!
 
Vi i söndagskväll när hon var här och drack te och fixade i min lägenhet :).
 
 
En trött förkyld tjej i tisdags eller nått. Men jag jobbar och står i ändå, har ju inte feber så och pengar behöver jag!
 
 
Igår när jag skulle sova och lika knasig ser jag ut som vanligt.
 
 
Idag var jag på Akademibokhandeln där jag köpte vår kokbok och kunde inte låta bli att köpa denna också. Nu ska det bakas minsann. 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback