Några bilder från min lägenhet! <3

2013-03-25 | 18:53:29 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Min fina sekretär :). 
 
 
Min fina bokhylla som jag köpte på second hand i gullänget för halva priset och tidningstället har jag fått av pappsen.
 
 
Matplatsen och nu har jag fått upp gardiner, ja inte på bilden där men igår fick jag upp gardinerna iaf :) och min sköna soffa från IKEA, som jag också sover i just nu, börjar bli less på det, men har en och en halv vecka kvar typ innan min säng äntligen anländer som jag beställt!!! 
 
 
Vinhyllan och lite te i köket och där ser ni ingången till mitt sovrum, men sovrummet får ni bilder på när jag har inrett det!
 
Den lilla plats jag lagar mat på. 
 
 
Två fina saker på väggen som anna carin lämnade kvar åt mig :).
 
 
Mitt fina förkläde som jag använde i lördags för första gången hihi. Kommer mer bilder senare när jag har kommit mer i ordning och fått det mer mysigt i mitt kryp in.
 
 
 

fanny

Mysigt du har det :) <3

Svar: taack :)
Lisa

2013-03-25    20:19:50    http://blanchettleaf.blogspot.se
marie

Fint! :) västa bra lägenheten du fick tag på alltså

Svar: taaack! ja den är toppen! =)
Lisa

2013-03-26    08:33:33    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback