Måndag

2013-03-04 | 19:21:00 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Åh är så sjukt trött idag och opepp. Sån har hela dagen vart. Vill ha helg igen. Hoppas veckan går fort. Hoppas,hoppas det. Hoppas jag får sova bättre snart. Sova bättre inatt. Ligger just nu i sängen och ska snart kliva upp för att göra en kopp te, äta en risifrutti och se på farmen. Ja, jag har lite dålig smak. Sen blir det att borsta tänderna och krypa ned i sängen för att surfa lite mer och försöka somna. Vill mest bara vara glad. Men det blir jag väl nån dag också. Deppig är ju alla då och då. Vill kramas och bara ha det fint med någon. Men det kommer när det kommer. Kan ju drömma mig bort om ett fint besök i min lägenhet när jag har flyttat eller så. Typ att man lagat middag, dricker vin och bara har det fint. Närhet vill jag ha med någon fin.
 
Nu läste jag något och fick det bekräftat det som jag hade känt på mig. Tror jag aldrig mer ska bli intresserad av någon. Nä. Inte så. Jag hade ju redan tänkt att han nog inte var den rätta för mig, så det var väl tur det. Att det aldrig blev någonting liksom... Usch och fy för att bli olyckligt kär... :( Men tur att mina känslor mer och mer försvinner i alla fall...
 
 
Glad som jag var i somras då jag och min syster var i sthlm och till sommaren blir det en repris på det! :)

catarina

ååh ja komsi komsi!

Svar: kram!
Lisa

2013-03-04    20:10:16    http://creatingtoinspire.blogg.se
isola

Fin<3 :)

Svar: tack
Lisa

2013-03-05    11:06:30    http://isolation.blo.gg
Sofia Schöön

Åh, känslor kan vara så dumma ibland! Jättekram!

Svar: ja, jättedumma :( men idag känns det bättre. kram!
Lisa

2013-03-05    18:21:23    http://sofiazim.blogspot.com
Memmie

Du kommer att träffa någon som tycker om dig för den du är, som gillar allt med dig och som vill vara med dig. Det kommer att hända, det lovar jag. Kramar

Svar: Åh vad gullig du är. Ja, jag hoppas verkligen det. Kramar på dig med!
Lisa

2013-03-07    11:49:35    http://memmie.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback