Lördagsmys med Sanna å Micke hemma hos Sannis =)

2013-03-10 | 15:31:11 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Sanna var snygg och fin som vanligt så jag tyckte hon skulle ta kort med min kamera :)
 
 
Micke å jag har roligt åt nånting.
 
 
Sen så hade jag en show där jag skulle vara en person i farmen ;P.
 
 
Micke hamnade på golvet ett tag.
 
 
Sanna hamnade också på golvet.
 
 
Sanna hade en fin frisyr också :). Det var en himla bra och trevlig kväll igår. Vi var först hemma hos Sanna, sen mellanlandade vi i min lägenhet och sedan gick vi på krogen, efter krogen följde en kompis med mig till lägenheten och vi snackade och han åt sin mat. Sen "provsov" jag första natten i lägenheten på en inte så skön soffa som min kompis hade lämnat kvar, men nästa helg så ska jag flytta in på riktigt när jag har en riktig soffa, får ju inte min säng först i april men ska nog ha en madrass där också. Så nästa vecka blir det att packa upp massa grejer och greja på. Men kvällen igår var toppen iaf :)

Anna T - Nörd och Filmskapare

Åååh ni verkar ha haft fett kul ^^ fin ni är ^^!!

Svar: jo vi hade det superskoj :) tack!
Lisa

2013-03-11    09:27:15    http://www.annatjernstroms.blogg.se
Sofia

Åh, vad du är fin när du är partyglad! Och jag gillade Sannas glittriga bh under blusen. (Eh, känns ju lite konstigt att kommentera din syrras bh. Men jag ser det som en modedetalj i det här fallet. ;) )

Svar: tackitacki! haha, ja, jag ser det också som en modedetalj så inte är det något fel i det att du kommenterar hennes bh :)
Lisa

2013-03-11    16:43:58    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback