Lördagsmiddag och fest hos mig.

2013-03-25 | 19:06:05 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Jag i lördags, roade mig med att ta lite egopics medan jag väntade på sannis å micke. Min fina vita möbel som jag har sängkläder i.
 
 
Jag i micke skjorta som jag blev förtjust i och micke i min pappas skjorta som är min superstora gosskjorta att mysa i!
 
 
Sanna,Nina och Robin.
 
 
och niklas var också där, men har ingen bild på honom. avslutar med några webcambilder på mig också från kvällen i lördags och en på mig å nina.
 
 
Det var en bra kväll i lördags förutom att jag blev lite dryg och trött å jävlig. Men alla är ju lite dryga ibland. Var så paranoid hela kvällen också att jag skulle störa grannarna. Får sluta med det :). Vi pratade ju bara liksom.
 
 

Maja

Tack! :)

2013-03-27    10:16:20    http://www.mla-photography.blogspot.com
Den oändliga historien.

Åh, äntligen har jag hittat din blogg igen!

2013-03-28    05:06:49    http://calmthefuckdown.blogg.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åååh mys!
Ser fram emot att komma och hälsa på dig i din lägenhet snart ^^

Svar: ja, då får vi ha en fest eller middag med fest :)
Lisa

2013-03-29    21:56:10    http://www.xn--annard-0xa.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback