Hej sommar och vår jag längtar efter dig!

2013-03-03 | 21:01:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Fotograf Anna på bilden på mig med det fina skenet. Åh, vad jag längtar tills det blir varmt ute och snön försvinner så man kan cykla, fast jag tänker cykla så fort det börjar minska lite med snö! Men jag längtar tills jag kan sitta ute på min balkong och tills man kan gå i lite kläder ute och ha sommarskor på sig. Snart så! Nu är det ju Mars så! 
 
Men nu ska jag sova och drömma om sommaren!
 
 

oroshjärta

Snart!!!

Svar: ja snart!
Lisa

2013-03-04    09:06:54    http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
marie

Åh vad dumt att våren inte fick fortsätta! Förra veckan var så hoppfull men nu är man så less på snön! :(
Men tiden går snabbt och snart är det nog sommar. Hoppas vi kan ha många picknickar i år :) när du komma bo i stan och allt!

Svar: Ja, förra veckan var ju superfin! Ja, nu vill jag ha vår och ingen snö.
Tur att tiden går supersnabbt så det snart är sommar :). Nog tror jag vi kommer kunna ha många picknickar i år =) om inte annat kan vi alltid hänga ute på min balkong och dricka kaffe :)
Lisa

2013-03-04    18:03:50    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback