En liten fest i ett litet kaos i min lägenhet.

2013-03-19 | 17:15:01 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
En fin bild på micke och sanna, trodde bara att det skulle bli micke och sanna men sen kom fler folk så det blev en fest, fast inte en inflyttningsfest, det blir det när jag har kommit i ordning ordentligt och har fixat i mitt sovrum, då ska jag bjuda de allra bästa, så som marie å andra finisar <3.
 
Nicklas och inga gardiner har jag ännu, väntar på att få hem dem från jotex =).
 
 
Pusspuss å en glad kille och pallen var bara provisoriskt nu har jag ett riktigt bord!
 
 
 
 
Jag drack Per moberg vinet, micke öl och sannis vin hon med. Som ni ser det ser inte så mysigt ut på dessa bilder, nu har jag fått liiiite mysigare iaf, men kommer fler bilder sen när jag kommit i ordning ordentligt!
 
 
Nicklas och rummet som ni ser där är inte ordnat något i ännu eftersom jag inte har någon säng ännu, får sova på soffan tills min säng anländer som jag har beställt. Fin påse med pantflaskorna haha.
 
 
 
Gladisar!
 
 
 
 
Folket, den där killen i rutiga tröjan skämde jag ut mig för lite, kallade honom för simon hela kvällen för att han var snarlik honom haha.
 
Sen får ni inte se nå fler bilder, men skoj var det iaf.
 

marie

Det kommer nog bli supermysigt när du fått ordning :)

Svar: ja det tror jag också :) men har mer ordning nu än i lördags iaf, sanna hjälpte mig en massa i söndags :)
Lisa

2013-03-19    18:17:16    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback