Lördagskväll

2013-06-02 | 17:50:44 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
 
Igår hade jag en superbra lördag, den startade med loppis med pappsen, sedan fika med marie och promenixande på stan, sen åkte vi runt på lite olika affärer för att leta efter en krydda. Handlade lite också. Sen  fick jag åka i Maries nya bil :D. Hamnade sedan hemma hos Sanna och vi gick och köpte middag på Sibylla. Sen gick vi hem till mig, drack vin och lite cider. Blev kanske lite för full då jag vaknade i morse och mådde inte så bra. Men nu mår jag bättre iaf :). Sjukt seg bara. Sen satt vi på balkongen igårkväll och micke+nicke kom också. Trevlarns! 

Elin

Åh, kul med loppis!

Svar: ja alltid kul med loppis :D
Lisa

2013-06-03    21:01:34    http://eliinvictoria.blogg.se
Sofia

Snyggsystrarna! <3

Svar: tack <3
Lisa

2013-06-04    13:20:23    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback