Torsdag.

2013-01-03 | 20:35:09 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Igår var en inte så bra dag på kvällen när vi skulle äta middag och ingenting var gott. Jag var hungrig och trött+ deppig samtidigt. Så började nästan gråta när jag satt vid köksbordet. Så gick in på mitt rum och var där en stund så mina föräldrar inte skulle se mig nere. Så himla töntig jag är som inte kan gråta framför någon. Men det är ju jobbigt. Får man bara frågor om hur man mår. Sov dåligt denna natten också, vaknade vid fyra och kunde inte somna om. Sjukt irriterande. Låg bara och vred och vände på mig. Men dagen idag blev ganska så bra, vi hann med massor på jobbet och i morgon är det fredag igen. Så himla skönt. Fyndade en jacka på Rusta, jag som letat efter vinterjacka hur länge som helst. Nu ska jag bara finna en längre också. Köpte gosiga mjukisbyxor, två mysiga fleecetröjor på rea och en jättejätte fin stickad tröja på rea på teamsportia. åt risgrynsgröt till middag och lagade pasta med laxsås till lunch i morgon. Måste ta tag i att leta lägenheter på allvar så jag kanske får flytta hemifrån snart. Starta om på nytt. Annars har jag vart deppig idag med, men ganska bra har det väl ändå vart.
 
Nu blir det nog en kopp te tror jag eller varm choklad. Får se vad jag väljer. Eller inget utav det, borsta tänderna och försöka sova. Sluta tänka så mycket. Kramas vill jag också. Vore fint..

catarina

kram <3 du får (om du vill) hemskt gärna skriva av dig till mig (brev/mail/sms - påtal om sms BLEVSÅHIMLAGLAD när jag fick gott nytt år- sms av dig :D :D)

Svar: kraaam <3! tack, vad söt du är! hihi, vad bra att du blev glad! blev himla glad när jag fick av dig med! :)
Lisa

2013-01-04    00:47:36    http://creatingtoinspire.blogg.se
Lenita

tack så mycket för de fina julklapparna! jag ska posta iväg dina idag. jobbigt att du känner dig deppig. hoppas det går över snart! kramar

Svar: varsågod :). glad att du tyckte om dem. ser framemot julklapparna och brev av dig. ja, men idag känns det lite bättre. kram!
Lisa

2013-01-04    13:38:56    http://prozac-vs-heroin.blogspot.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback