Söndag

2013-01-13 | 18:05:00 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Idag har jag bara chillat och tänker fortsätta med det, får se om det blir jag som tar kvällshundpromenaden ikväll. . Annars så har jag mest myst omkring i gosiga kläder och inte varit bakis idag. Känns himla bra. Åt bakpotatis med kesoröra till middag, mumsigt. Tänker på dig och hur jag vill kramas och hitta på något snart. Hoppas verkligen att det blir så. För jag tänker ju på dig än fast jag inte borde göra det. Men jag kanske får träffa dig snart. Man kan väl hoppas i alla fall. Annars tänker jag för mycket som vanligt och allting är rätt så mycket upp och ned. Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och ikväll blir det tv kväll, ska kanske se någon film också och dricka massa te kanske. Eller om man ska skriva något litet brev och jag läser i en blogg där jag känner igen mig så mycket. Sen börjar man tänka igen på hur mycket man saknar någonting. Jobbigt att sakna ibland.
 
--------
 
Uppdatering: en arbetskompis ringde nu så jag ska jobba i morgon, så nu är det bara hopp i säng fort som tusan! =) Natti världen!
Puss.

Johannas Rockabilly & Vintage!

Mysigt med slapp sön när man är bakis, bara kolla på filmer, serier och läsa bloggar :)
Hatar det där med att tänka för mycket, det är jag också ganska bra på, speciellt när det gäller killar & känslor >_<

Svar: ja, det är himla mysigt. fast jag var ju inte bakis :) ja, det är så himla jobbigt :(
Lisa

2013-01-14    15:35:17    http://johannasrockabilly.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback