Söndag

2013-01-20 | 16:55:13 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Idag har jag inte gjort mycket sen jag kom hem. Tog en dusch sen har jag mest läst bloggar och legat och vilat. Är så himla trött idag. Känner mig nere också och tycker helgen har gått alldeles alldeles för snabbt. Som vanligt alltså... Vet inte vad jag ska äta till middag heller, känner mig inge hungrig heller. Får se vad jag hittar på, måste ju ha matlåda tills i morrn iaf, kanske blir något så tråkigt som potatisbullar typ. Ikväll ska jag sova supertidigt och sen får se jag om jag får jobba hela veckan, skulle vara skönt med en liten ledigdag också så man får sova ut lite, fast bra att jag får jobba också. Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar. Hoppas ni har en skön söndag.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback